Monday, January 11, 2010

Prom Dresses In The Birmingham Area

DVDs illegally copied and pirated, the dogs will find them in large sniffing

Tutti quanti siamo a conoscenza del fatto che i cani vengono utilizzati dalle forze di polizia per scoprire tracce di sostanze illegali, nascoste alla vista.

Non tutti sanno invece, che sempre i cani vengono utilizzati anche per fiutare CD e DVD contraffatti!

Cani che non sono stati addestrati per fiutare e scoprire droga o esplosivo, ma policarbonato, e sostanze plastiche di cui sono composti i dischi. Tutti i dischi, non solo quelli falsi.

Questo almeno è quello che sostengono gli addestratori.

Al momento gli animali sono usati in Portogallo, Malesia, Messico e Stati Uniti, e si stanno già diffondendo per il mondo; hanno imparato a "girare per mercati e vie sospette e a scovare pile of pirated material. "Although, as usual, it will not be the dog to determine which routes are suspicious and which are not within a city.

The first Labrador to learn this new" job ", the CD sniff and DVD, have not been trained by some police. In this the police got to do very little. The idea, in fact, came to Dan Glickman, president of the American Film Industry (MPAA). There were two abandoned dogs in a kennel Northern Ireland and had two years of age.

Thus, a private initiative by an association of industrialists confederation. With a strong contradiction that emerges easily.

their training, Michael Buchan, deputy director of intelligence of the MPAA - already, because the association of industrialists confederation of music has its own intelligence service - initially was not very convinced of the reliability of the method, then later said he was surprised by the result: Of course, "is reported in the pages of the Courier," animals can not distinguish false from hard disks, but where there is suspicion of counterfeiting give a big hand to find huge amounts of secret material. "

To spread this methodology, the MPAA has sponsored a tour of the two dogs in the U.S. and Europe to "sensitize the world to the problem of counterfeiting of intellectual works. "This" awareness "is based, according to the statements of the MPAA, that the counterfeit CD and DVD has devastated the world record and film industry, only in Italy it is estimated a turnover 2 and a half billion euro.

But the contradictions emerge the same. One wonders why, for example to build equipment for the reproduction of the "intellectual work", such as recorders and batteries recorders, CD and DVD writable are the same industries belonging to the MPAA, the same that then want to fight the massive copying, as permitted by their own equipment.

There is another contradiction, ed è quella che riguarda i soldi. Molte volte è stato chiesto alle industrie discografiche come mai sia sorta un’industria parallela della contraffazione. Le risposte sono sempre state vaghe, e mai riassunte nell'unica frase sensata che si potesse dire: i CD costano troppo.

Certo, in alcuni casi è stato fatto notare alle case discografiche questo costo oggettivamente elevato dei CD, e la risposta dei discografici è sempre stata la stessa: "Il costo è elevato perché comprende non solo la registrazione e la produzione, ma anche le campagne pubblicitarie che sono oggettivamente costose, poiché realizzare un videoclip musicale ha dei costi elevati, e tutto il battage pubblicitario costa moltissimo".

We are therefore faced with a marketing strategy is clearly wrong! A marketing strategy, one based on music videos and everything else that costs more than the product itself and that increases the cost of the CD so much to be able to make even lower sales and direct a substantial portion of potential customers to the market counterfeiting. The task of any marketing strategy should rather be to increase sales, but the music industry insists on this path, preferring to fight counterfeiting and the level of repression.

In fact, counterfeiting of mass, like all criminal activities, can be combated only by convenience: when i CD e i DVD avranno costi non triplicati rispetto al loro reale valore, e soprattutto costi concorrenziali a quelli del mercato della contraffazione; acquistare un CD non originale non sarà più conveniente, più semplice e lineare di così...